Nog 10 dagen en 9 uur - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Tessa Snel - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen en 9 uur - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Tessa Snel - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen en 9 uur

Door: Tessa Snel

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 Juni 2016 | Nederland, Gouda

Hoi lieve lezer,

nog 10 dagen, 9 uur, 46 minuten en 43 seconden (op het moment dat ik dit typ, en ja ik heb een aftel app hahaha) en ik vertrek met het vliegtuig naar Kroatië. Ik kan niet wachten!
Op het moment druk bezig met mijn koffer (ik kan nooit vroeg genoeg beginnen) en heb mijn grote koffer al helemaal vol zitten, 16,5 kilo maar liefst! Daarnaast neem ik nog een handbagage koffertje mee, waarin ik 8 kilo mag stoppen en waar nu 6 in zit. Ik kan dus nog even wat spulletjes meenemen. :)
De camping waar ik heen ga, genaamd Bi village, ligt in Fazana. Ik zal op donderdag ochtend om 7 uur vertrekken vanaf schiphol, heb een tussenstop op Munchen en vlieg vervolgens verder naar Rijeka. Om half 12 's middags kom ik daar aan. Vervolgens moet ik met de bus van het eiland, waar het vliegveld ligt, af en naar de binnenstad van Rijeka. Daarna overstappen op een andere bus en door naar Pula. Vanuit pula een lokale bus pakken om bij Fazana uit te komen. Ja, een hele wereld reis, maar je moet er iets voor over hebben natuurlijk.
Van de week nog even de laatste dingetjes halen bij de winkel en ik ben klaar om te gaan, laat donderdag de 30ste maar snel komen.

Daarnaast ben ik bezig om te regelen dat ik volgend jaar een tussenjaartje kan nemen en ergens als au pair te gaan werken. Het lijkt mij een ontzettend leuke ervaring. Ik wilde eerste bij een gezinnetje op Bonaire gaan werken, maar die hebben uiteindelijk helaas voor een ander meisje gekozen. Nu heb ik morgen om 13;00 een skype afspraak met een gezinnetje uit Australië (hoe vet is dat?). Hopelijk willen zij mij wel aannemen, zodat ik na de zomervakantie daar naartoe kan. Alleen willen ze me dan wel zo snel mogelijk hebben, dus ik kom 4 september thuis, uitpakken, wassen, inpakken en weer door.

Al met al dus een hoop leuke dingen komende week. Ik hou jullie op de hoogte.

liefs,
Tessa

  • 19 Juni 2016 - 21:51

    Xandra:

    Wat een ontzettend mooie ervaring zal dit worden!! Veel plezier vooral en genieten.

  • 20 Juni 2016 - 09:19

    Isabelle Plasmeijer:

    Lieve Tessa,
    Wat gaat dit een geweldige ervaring worden. Eentje die je nooit gaat vergeten. Reizen is zo bijzonder. Een filosoof zei eens: "Travelling is educating the mind and restoring the soul." Dat wens ik jou ook toe lieverd. Even helemaal je ding doen daar! Liefs, isa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 92473

Voorgaande reizen:

30 Juni 2016 - 04 September 2016

Kroatië 2016

Landen bezocht: