"Mind your step" - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tessa Snel - WaarBenJij.nu "Mind your step" - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tessa Snel - WaarBenJij.nu

"Mind your step"

Door: Tessa snel

Blijf op de hoogte en volg Tessa

30 Juni 2016 | Nederland, Schiphol

Lieve lezer,

Op het moment dat ik dit schrijft zit ik alleen, bepakt en bezakt op Schiphol te wachten, het was een hele wereldreis maar ik heb het overleefd haha. Gelukkig hebben ze hier op Schiphol van die handige rolbanden (hoe weten die dingen, tis net zoals een roltrap maar dan plat haha). Dat maakt het lopen een stuk minder ver, ik moest namelijk naar gate B35 en ja, je kan het al raden, helemaal aan het uiterste puntje van Schiphol haha.
Maar goed, bagage droppen en door de bodyscan ging mega snel, ik heb nog geen 10 minuten moeten wachten. Het voordeel aan vroeg vertrekken. :)
Het vliegtuigje staat klaar en om 06:30 mogen we instappen, om 07:00 begint mijn avontuur echt en ik kan niet wachten om straks lekker in de zon te zitten in kroatie

Let's goooooooo

Liefs,
Tessa

  • 30 Juni 2016 - 06:18

    Xandra:

    Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 92479

Voorgaande reizen:

30 Juni 2016 - 04 September 2016

Kroatië 2016

Landen bezocht: