Voorstellen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Tessa Snel - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Tessa Snel - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Tessa Snel

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 Juni 2016 | Nederland, Gouda

Lieve lezer,

Mijn eerste berichtje van de (hopelijk) vele die er gaan komen.
Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Tessa Snel en ik ben 18 jaar. Ik woon op dit moment in Gouda, maar ik stap over iets meer dan 17 daagjes in het vliegtuig naar Kroatië om daar voor 9 weken in een animatieteam te werken. Super gaaf en ik heb er zoveel zin in!!!

Ik wil graag dit reisdagboekje bijhouden voor de thuisblijvers, zodat ook zij kunnen meegenieten van de dingen die ik daar meemaak en de avonturen die ik beleef later nog eens terug kan lezen. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan updaten, ga mijn best doen om minimaal 1x per week wat te schrijven en misschien wel vaker (mits de wifi meezit....)

Ik zal aan het werk gaan als animator in de mini club en zal lekker volle dagen draaien. Half 9 tot half 1, daarna pauze tot half 3. Vervolgens nog door van half 3 tot half 6 en weer pauze. Daarna nog de kinder disco van half 8 en showtime tot half 11. Vaak nog eens repetities erachteraan en dan lekker naar bed. Dit dan 6 dagen per week... Het animatieteam waarin ik ga werken is van samarcanda en ik zal alleen maar werken met Kroatische mensen (ontzettend goed voor mijn Engelse taal dus)

Ik heb vorig jaar al meegeholpen in het animatie team, maar mocht toen niet de hele zomer helpen omdat ik nog geen 18 jaar oud was. Ik weet niet hoevaak ik al op deze camping (genaamd Bi village) ben geweest, maar ik denk dat dit mijn 7e keer hier word.

Ik ga jullie proberen op de hoogte te houden

Veel liefs,
Tessa

  • 12 Juni 2016 - 16:37

    Lammie Meijer-Oost:

    wil je graag volgen Tessa lijkt me heel leuk liefs Lammie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 17 Mei 2016
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 92475

Voorgaande reizen:

30 Juni 2016 - 04 September 2016

Kroatië 2016

Landen bezocht: